3 har helt fra starten været et innovativt og banebrydende teleselskab, som ikke blot er med helt fremme, men også er med til at skabe nye veje. For eksempel var det 3, der i 2003 var de første til at tilbyde videosamtaler, hvilket jo i dag er blevet en selvfølge.
3 har butikker over hele landet og i mange andre lande. Alle deres abonnementer kommer med 3LikeHome, hvilket er en service, der gør, at du kan bruge din mobil i over 70 lande uden ekstra pris. Du får også 3Family, hvilket betyder, at jo flere af dine abonnementer, du samler hos 3, jo billigere bliver det per person.
3 har kun 30 dages opsigelse, hvilket er væsentligt kortere tid end de 3 eller 6 måneder, som lader til at være normen blandt de fleste andre udbydere af mobilt bredbånd. Der er også den ekstra gode, som de kalder Fri 3 til 3. Dette betyder, at du ringer gratis til andre telefoner, som også kører på 3’s netværk. Alle disse smågoder og detaljer kan være nyttige at holde for øje, hvis du overvejer at skifte til 3’s mobile bredbånd. For hvis du ender med at blive tilfreds med deres mobile bredbånd, har du efterfølgende mulighed for at flytte dine mobilabonnementer over til 3 også, og på denne måde måske spare ekstra på de faste månedlige udgifter.
3 tilbyder flere forskellige pakkestørrelser, når det kommer til mobilt bredbånd. Deres priser er helt klart konkurrencedygtige, og du bør kunne finde en løsning, der passer ideelt til dine behov. Hvad end du har en stor familie i husstanden eller blot bor som par eller single. Med alle deres pakker kommer der en vis mængde data med til brug i EU og Storbritannien. Dette vidner igen om at 3 er en stor virksomhed, som har fokus ud over Danmarks grænser. Hvis du rejser meget, hvad end det er privat eller i forretningsøjemed, kan det være en vigtig faktor at skrive sig bag øret.
3 har generelt gode Trustpilot-anmeldelser fra deres kunder. Ligesom de fleste andre større tele- og internetselskaber har de tydeligvis forstået, hvor vigtigt tilfredse kunder er. De fleste af deres dårlige anmeldelser lader til at gå på manglende dækning. Det er naturligvis brandærgerligt, hvis du ikke oplever god eller stabil dækning på din adresse. Hvis dette sker, kan du forsøge at flytte din router til et andet sted i huset, eller du kan kontakte 3’s kundeservice for mere hjælp.